uit: "Joyce, onderwerping in liefde"
Nu bijvoorbeeld, kijk ik naar
haar stevige borsten met hun harde, bruine tepels, naar de
zwarte, in de vorm van een vlinder geschoren krulletjes op haar
buik en naar de geëpileerde lippen daaronder. Zowel door de
tepels als door de kutlippen heb ik gouden ringen aangebracht; in
combinatie met Joyce' bruine huid geven ze een betoverend effect.
Joyce loopt naakt omdat ze in mijn schrijfruimte, op de
zolderverdieping, alleen maar naakt mag verschijnen. Ze is mijn
lieve, gehoorzame en toegewijde slavinnetje.
"Kijk me aan", zei ik
streng. "Nu zal ik je eens wat gehoorzaamheid bijbrengen,
Joyce, en wel met dit zwieptakje. Wat zou je ervan denken als ik
dat op je billen liet dansen?" "Nee, niet doen",
zei ze gesmoord, maar in haar ogen verscheen ineens een blik, zo
mooi, zo ongelooflijk mooi, dat ik er een moment stil van werd.
Een blik van ontzag, van verlangen, van ... onderdanigheid.
Op zulke momenten krijg ik,
hoewel totaal ongelovig, neiging tot wat bijbelse beeldspraak.
Een naakte, jonge vrouw is naar mijn idee de kroon op de
schepping en als ze dan op het punt staat de heilige geest te
ontvangen (een orgasme te krijgen), is ze nog minstens twee maal
zo mooi. En dan nog een brùìne naakte vrouw!
De natuur is Joyce zeer
welgezind geweest en voor de zoveelste maal genoot ik haast
ademloos van de aanblik van haar lichaam, nog extra opgewonden
door het besef van de macht die ik over haar had, waardoor mijn
preutse Joyce hier op mijn bevel naakt in het bos liep.
Wat een verrukking is het als
je weet dat, direct onder haar jurk of rok, het intiemste deel
van een vrouw open en bloot toegankelijk is. Daar hoeft het niet
eens zichtbaar voor te zijn; het idee op zich is al opwindend.
Joyce' borsten deinden, de zon
en de bladeren speelden een licht- en schaduwspel op haar
prachtige, glanzende huid. Als ik haar in tegenlicht zag en de
zon door de mini-haartjes op haar rug en schouders scheen, leek
ze omgeven door een fijn, poëtisch waas.
Ik bond haar dijen dan zo ver
opzij vast dat haar spieren pijnlijk protesteerden, maar dan
wezen haar knieën nog altijd schuin omhoog. Daarom maakte ik aan
de boeien om haar bovenbenen riempjes vast, die ik via
schroefogen in de vloer kon aanspannen. De oefening bestond
eruit, dat ik op die manier haar knieën steeds strakker naar de
vloer trok, elke keer ietsje verder. Soms, als Joyce straf had
verdiend, combineerde ik straf en opvoeding door ook haar voeten
nog wat verder buitenwaarts te trekken. Wie wil weten hoe dat
voelt, moet het maar eens proberen.
Zelfs van straf weet Joyce iets
moois te maken. Ik dreigde haar een keer, terwijl ze naakt op
haar knieën voor me zat, 'voor straf' met de zweep over haar
borsten te slaan en wat deed die prachtvrouw: ze hief haar hoofd
op en spreidde haar armen om haar lichaam zo kwetsbaar mogelijk
aan te bieden. Het was een gebaar van overgave, zó mooi, dat ik
er helemaal ontroerd van werd. (Zie schilderij op cover.)
Onder haar rok moest ze van nu
af aan altijd en overal naakt zijn, echt helemaal naakt. Dat is
nu eenmaal mijn idee van een seksslavinnetje.
Eerder heb ik al beschreven dat
ik zo'n hekel heb aan nylons, of liever: niet aan nylons op zich,
maar aan het ouderwetse vrouwen-ondergoed dat je daarvoor nodig
hebt, zoals jarretel-gordeltjes of step-ins. Nu Joyce ringen had,
kon ik dat spul op een originele manier omzeilen, want in plaats
van jarretels te bebruiken kon Joyce voortaan, met behulp van
jarretel-clips, haar nylons vastmaken aan ... haar pretlippen.
Die pretlippen werden daardoor wat uitgerekt en tegen haar dijen
aangetrokken, zodat haar liefdesorgaan continu een beetje
openstond en als ze haar benen spreidde zelfs wijdopen.
Ach, wat is zo'n kut toch
wonderbaarlijk mooi. Om te beginnen de ligging: tussen twee
zachte vrouwendijen, maar niet helemaal aansluitend. Dan de vorm:
een delicaat, ietsje gerimpeld, langwerpig heuveltje. Van onderen
loopt het uit in een punt, net boven de bilspleet. Van boven
lijkt het zich te verbreden en geleidelijk over te gaan in de
venusheuvel, maar als je goed kijkt loopt het ook daar in een
puntje uit; er is verschil in huidstructuur tussen de sekslippen
en de buik. Dit tere heuveltje wordt in tweeën gedeeld door een
rose gleufje, dat soms bijna gesloten is, maar soms ook, vooral
na streling, open blijft staan. In dat gleufje: zachte,
vochtig-warme, uiterst veerkrachtige plooitjes, met daartussen,
goed beschermd, een klein, glanzend knobbeltje.
Langzaam, met subtiel
vingerspel, bracht ik Joyce in steeds hogere regionen van
seksuele opwinding. Een mooier schouwspel bestaat er niet. Een
mooie vrouw, een mooie brùìne vrouw ook nog, die op het punt
staat een orgasme te krijgen ... ik vind dat zoiets groots,
zoiets magnifieks. Daar zal ik mijn leven lang nooit genoeg van
krijgen.
recensies Joyce