uit: "Sylvia en andere verhalen"
Uit: Yvette
Nog gaf hij zich niet helemaal
gewonnen. "Je bent gek, Yvette. Je bent nog zo jong."
Ja, dat kon allemaal wel wezen, maar ik wilde maar één ding:
HEM. Dat was het enige wat telde.
Ik kroop dicht tegen Sander aan. Nog heel even leek hij tegen
zichzelf te vechten, toen trok hij me plotseling over zijn
knieën, trok mijn rokje omhoog en gaf me een ongenadig pak op
mijn billen. Oef, wat een harde handen had die man!
Uit: Sylvia en Ton
"Drie maal ongehoorzaam", zei Ton streng, nadat hij was
uitgehijgd. "Wat moet ik daarvan denken?"
Sylvia snikte nu luid. "Ik ben zo'n mormel. Een slavinnetje
mag niet aan haar eigen plezier denken, maar dat heb ik tòch
gedaan, terwijl ik alleen aan jou had moeten denken. Dank je wel,
dat je me niet hebt laten klaarkomen, zodat ik goed kan voelen
hoe het hoort, en straf me alsjeblieft. Sla me op mijn kut, zodat
ik kan leren me te beheersen als jij me dat beveelt."
Uit: Sylvia en Paul
Weet je: Dat gehijg en gekreun van die knul onder me, dat deed
ìk, dat was mìjn werk, nou en dat gaf me een reuzekick. Ik
voelde me ... ik voelde me ... ja, ik weet niet hoe ik dat nou
moet zeggen ... kijk, Paul was ondertussen bezig me te vingeren
aan het meest vrouwelijke orgaan dat ik heb, al zat er dan nog
een broekje voor ... Zie je, ik voelde me toen ... vròùw,
helemaal compleet vròùw ... ja, ik geloof dat het dàt was.
Beter kan ik het denk ik niet uitleggen. In ieder geval was het
een fantastische ervaring."
Uit: Vivian, Commando's leren
Wel wil
ik nog een paar andere commando's oefenen. Ga staan. Eerst:
kniel.
Het volgende commando is namelijk 'sembah' en het geeft nu
eenmaal het mooiste effect als je erbij knielt.
'Sembah' is maleis en betekent eigenlijk gewoon 'groet' of
'groeten'. Dat gebeurt op Aziatische wijze, met je handpalmen
tegen elkaar en je vingertoppen omhoog. Doe dat ... juist. Op
zich niet moeilijk, maar van belang is vooral dat je je handen op
de juiste hoogte houdt. Ongeveer ter hoogte van je borst, niet
lager dan strikt noodzakelijk is, maar niet zo hoog dat je met je
ellebogen je borsten aan het gezicht onttrekt. Om dezelfde reden
moet je je ellebogen niet te dicht bij elkaar houden. Aan de
andere kant ook niet te ver uit elkaar, want dat staat, en voelt,
krampachtig. Dus:
sembah. Ja, handen iets hoger.
Kniel,
dus weer normaal knielen ... en
sembah ... en
kniel
... en
sembah ... en
rust.
Dan nu 'eerbied' of voluit 'betuig mij (of iemand anders)
eerbied'. Begin met de sembah en kniel op één knie."
Vivian deed het en merkte dat het nog niet eens zo gemakkelijk
was om haar evenwicht te bewaren.
"Let op je evenwicht", zei Bob dan ook. "Ik zie
dat je op je rechterbeen knielt. Dat mag. Links was ook goed
geweest, maar aangezien rechts voor jou kennelijk het meest
comfortabel is, laten we het zo. Je begrijpt, neem ik aan, dat je
deze beweging zo elegant mogelijk moet uitvoeren, zonder vreemd
gezwaai voor je evenwicht. Je krijgt het beste resultaat door je
been, je rechterbeen dus, in een vloeiende beweging als het ware
naar achteren te laten glijden. Oefen dat even. ... Ja, goed. Let
er alleen op, dat je niet te ver van mij af komt te zitten. Even
een detail: Je mag de tenen van je rechtervoet krommen, maar dat
gaat na een tijdje wat krampachtig aanvoelen. Je mag je voet bij
het achteruitglijden ook naar binnen buigen als je wilt, maar dan
zit je een beetje wankel. Je moet van te voren kiezen, want als
je eenmaal geknield zit, mag je niet meer van houding veranderen.
Duidelijk?
We hebben nu twee elementen van het commando 'eerbied'. Het derde
element is, dat je je hoofd buigt. Dat doe je
terwijl je
knielt en niet pas achteraf. Vervolgens blijf je onbeweeglijk
zitten. Nog één ding: als ik alleen maar 'eerbied' zeg en niet
voluit 'betuig mij eerbied', betekent dat dat je eerbied moet
betuigen aan mij, en niet aan iemand anders. Ga staan,
rust
... en
eerbied."
Vivian legde haar handen tegen elkaar, schoof haar rechterbeen
naar achteren en boog haar hoofd. Het ging nog niet helemaal van
een leien dakje en Bob zei dat ze ook dit commando nog goed moest
oefenen. Hij nam haar kin in zijn hand en tilde haar hoofd op.
Afwachtend, onderdanig, keek ze hem in zijn ernstige ogen. Zijn
blik verzachtte zich, hij bukte zich en gaf haar een kus op haar
voorhoofd. Vivian voelde zich ineens heel gelukkig. Een kus van
de meester; daar deed je het toch allemaal voor.
Bob legde een ogenblik zijn handen op haar bovenarmen, met even
de suggestie van zijn vingers dat hij haar wilde optillen.
"Dat is het teken dat je mag opstaan", legde hij uit.
"Ik had ook gewoon 'rust' kunnen zeggen, maar het op deze
manier aanraken van je bovenarmen na het commando 'eerbied' heeft
dezelfde betekenis en past beter bij de sfeer van dat commando.
Je moet het zo zien: als je eerbied betuigt, vorm je een levend
kunstwerk. Door dat gebaar van mijn vingers tegen je bovenarmen,
dat in feite een intiem gebaar is, geef ik aan dat ik het
kunstwerk beëindig en dat ìk, jouw heer en meester, als enige
het recht heb om dat te doen.
Uit: Engeltje, Meesterschap is vakmanschap
"Je krijgt nog straf voor je ongehoorzaamheid", zei hij
na een poosje.
Angelique schrok, maar durfde niets te zeggen.
"Vind je zelf ook niet dat je straf hebt verdiend?" zei
hij, haar strak in de ogen kijkend.
Ze knikte schuw.
Hij haalde twee klemmetjes tevoorschijn.
Uit: Martine, Droomjob
"Ik kom solliciteren", zei ik.
Hij keek op een lijst. "Bent u Martine?" (Het gebruik
van enkel mijn voornaam verbaasde me in het geheel niet.)
"Kleed u zich dan maar uit."
"Hier?"
"Nee, in Australië. Komt u solliciteren of niet?"
Ja, dat kwam ik doen. Ik vond het een raar idee dat ik me
daarvoor moest uitkleden. Griezelig, maar op een spannende
manier. Ergens had ik het gevoel dat ik zou moeten weigeren, maar
ik kon het niet.
Uit: Wie het meeste durft
Er kwam nog steeds niemand aan en met kloppend hart stapte ik
uit. Ik haalde diep adem. Naakt op de dijk, wat een waagstuk!
Snel liep ik een paar passen. Tot hier was Karin gekomen. Nog
steeds geen hond te zien, ja toch, er reden auto's en fietsers
aan de overkant, maar die besloot ik te negeren. Ik liep nog een
paar meter verder en rende snel terug naar de auto. "Nu sta
ik voor", zei ik triomfantelijk, terwijl ik op mijn beurt
tussen mijn benen wreef.
Uit: De meester spreekt
Eerst en vooral moet je beseffen dat je altijd voor mij moet
openstaan, letterlijk. Dat heeft een aantal consequenties. In de
eerste plaats zul je nooit, zomer of winter, iets anders
aantrekken dan een rok of jurk. Daaronder zul je naakt zijn. Geen
slipje of ander ongerief zal je onderlichaam voor mij afschermen
en zeker zul je nooit kleding dragen, zoals een panty, die
slechts kan worden beschouwd als belediging van mij èn van je
eigen lichaam. Als omhulling van je benen zijn je slechts scanti
hoses toegestaan. Evenmin draag je kleding, zoals een beha, die
je borsten moeilijker bereikbaar maakt, terwijl bovendien je
bovenkleding steeds zo gekozen is, dat je borsten van boven of
van opzij gemakkelijk bereikbaar zijn.
recensies Sylvia